Sygic Mobile Maps 10 (v.8.06/v8.14/v8.22/v8.24)

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Rastafari
SupportTeam
SupportTeam
Posty: 208
Rejestracja: 07 sty 2011, 21:30
Lokalizacja: Lubaczów

Re: Sygic Mobile Maps 10 (v.8.06/v8.14/v8.22/v8.24)

Post autor: Rastafari » 27 paź 2011, 21:59

Ja nie rozumie, mam aktywowaną wersje polską mape wybieram np. lubaczów i są jakieś miasta i Czekam na sygnał i z tych kresek tylko jedna jest w połowe a reszta 1/4
Obrazek
Modyfikacje gier PC! ->Klik!
Mów na mnie "Bolo"
Sony Ericsson K610i --> Samsung Star II --> Nokia N95 --> Sony Ericsson K800i --> Nokia E75 --> Nokia 5530 --> Nokia N95 - Sony Ericsson K800i --> Nokia 5310 xm --> Asus P320
Pomagam w sprawach technicznych, oprogramowaniem JAVA oraz Symbian

fifirafa1976
Posty: 1
Rejestracja: 02 lip 2009, 21:26

Re: Sygic Mobile Maps 10 (v.8.06/v8.14/v8.22/v8.24)

Post autor: fifirafa1976 » 18 mar 2012, 01:01

Witam. poszukuje nowych map polski czy ktoś może mi pomóc ?? Dzięki

Awatar użytkownika
Meler
-#admin
-#admin
Posty: 4796
Rejestracja: 25 sie 2009, 18:45
Kontakt:

Re: Sygic Mobile Maps 10 (v.8.06/v8.14/v8.22/v8.24)

Post autor: Meler » 18 mar 2012, 11:44

Niestety nie ma nowych map
Wszystkie moje spolszczenia są podpisane certyfikatem BINPDA!

rosmen
Posty: 5
Rejestracja: 19 maja 2009, 21:30

Re: Sygic Mobile Maps 10 (v.8.06/v8.14/v8.22/v8.24)

Post autor: rosmen » 10 cze 2012, 19:51

może ktoś dodać nowy link do keygena te na pierwszej stronie forum nie działają :(

Awatar użytkownika
Meler
-#admin
-#admin
Posty: 4796
Rejestracja: 25 sie 2009, 18:45
Kontakt:

Re: Sygic Mobile Maps 10 (v.8.06/v8.14/v8.22/v8.24)

Post autor: Meler » 12 cze 2012, 11:50

Wszystkie moje spolszczenia są podpisane certyfikatem BINPDA!

rosmen
Posty: 5
Rejestracja: 19 maja 2009, 21:30

Re: Sygic Mobile Maps 10 (v.8.06/v8.14/v8.22/v8.24)

Post autor: rosmen » 12 cze 2012, 22:54

ok działa, ale jeszcze jedna prośba o mapy Niemiec i Czech bo linki z pierwszego postu także nie działają

spiicer
Posty: 2
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:04

Re: Sygic Mobile Maps 10 (v.8.06/v8.14/v8.22/v8.24)

Post autor: spiicer » 14 cze 2012, 11:38

Moze ktos wrzucic caly zestaw (instalke, mapy) na jakis normalny serwer?
Z gory dziekuje.

Napiecie
-#10
-#10
Posty: 18
Rejestracja: 10 mar 2009, 19:10

Re: Sygic Mobile Maps 10 (v.8.06/v8.14/v8.22/v8.24)

Post autor: Napiecie » 19 lip 2012, 22:56

Porsze o reupload mapy Niemiec

ODPOWIEDZ